Zobrazit navigaci
Věříme, že jazyky rozšiřují dětem obzory a otvírají dveře do světa.
„Kolik umíš jazyků, tolikrát jsi člověkem.“
- Děti začínají s anglickým jazykem již od první třídy.
- Máme navýšenou hodinovou dotaci ve všech ročnících.
- Učíme tandemově. V hodinách jsou vždy dva pedagogové a od 4. ročníku 1x týdně pravidelně i rodilý mluvčí.
- Stejná metodika je aplikovaná i při výuce německého jazyka, který se u nás děti začínají učit již od 7. třídy.
Naše metodika anglického jazyka je postavena na třech pilířích:
- Čtení s porozuměním. Již od první třídy začínají děti pracovat s velmi jednoduchými knížkami, povídají si o jejich obsahu a mají možnost v počítačových učebnách opakovat nahrávky těchto knížek. Ve vyšších ročnících se čtením pokračují na základě své úrovně s postupně obtížnějšími texty a knížkami.
- Slovní zásoba v kontextu jednoduché četby a probíraného tématu. Slovní zásobu se děti učí přirozeně v kontextu textů, knížek, probíraného tématu a zážitkově. Již od nejnižších ročníků vedeme děti k tomu, aby zkoušely sdílet své zážitky v angličtině – česká slovíčka tak postupně nahrazují ty anglická a z nich se postupně stávají celé věty.
- Gramatika v kontextu každodenního života. Děti si pomalu a přirozeně osvojují jazyk z běžných životních situací. Gramatiku jako takovou představujeme dětem až ve vyšších ročnících, kdy ji v mluvě již umí použít a tím je pro ně přirozená a nenáročná. Děti tak vstřebávají nový jazyk, jako malé děti svůj rodný jazyk.